Doorgaan naar hoofdcontent

Dit label is het meest aanwezig in mijn kleerkast ...


Jullie vroegen mij voor de challenge van april naar mijn 5 favoriete outfits en toeval of niet maar ik merkte op dat 1 bepaald label wel erg aanwezig is in mijn kleerkast.

Ik breng jullie vandaag mee naar een Belgisch label van een heel sympathieke dame met heel veel smaak, ah ja want haar kleren hangen in mijn kast.

Als ik zeg : zwart, label, Belgisch, amazing, wonderland, ...
Ja hoor jullie hebben het geraden, ik heb het natuurlijk over Astrid Black Label.


Sinds 2013 al heeft Astrid haar eigen collectie "Astrid Black Label" exclusief voor ZEB.
En sinds de eerste collectie ben ik fan.
Ook al heb ik geen maatje 36, de kledij van Astrid past ook een vrouw met wat rondingen.  Ik ga niet zeggen alles maar de meeste kledij past mij wel in een maatje L of XL.  Fijn om ook met een maatje meer in deze collectie te geraken, ook al heeft Astrid zelf een fotomodel-maatje.

Haar collectie is sinds 2013 samen met haar geëvolueerd van pimped out chrome, rock chic, over sportief, naar het huidige wilde westen. En telkens opnieuw heeft ze mij weten te verrassen en inspireren.

Hieronder vinden jullie mijn favoriete stukken :

The Little Black Dress : 

Het is en blijft een klassieker voor iedere vrouw, eenvoudig zwart kleedje.
Je kan het sportief dragen met een leuke sneaker of iets chiquer met een hakje en leuke accessoires erbij.  Absolute must have.

Zwarte geklede broek, wit hemdje : 



Met deze outfit kan je ook alle kanten op, het blijft in elke omstandigheid een aangename en mooie outfit.  Zwarte broek met frulletjes aan de zijkant (dat maakt het speels en stijlvol tegelijk) wit hemdje met zwarte details.  het hemdjes is heel aangenaam te dragen en zeker tijdens iets warmere dagen.

Zwart bloesje met spaanse mouwen : 

Altijd in vakantiestemming als ik dit bloesje draag.  Ik ben zo verliefd op deze mouwen.
Ik draag het graag met een witte jeansbroek en dan iets feller gekleurde schoenen.
Draag het zowel voor een avondje uit als door de week, een echte pass-partout.

Black and white bloesje : 
Denk dat dit het stuk is dat ik al het meest gedragen heb.  Heel mooi en fijn afgewerkt met subtiele details zowel aan voor als achterkant.  Less is more.

Lang recht donker grijs kleed : 
Heel aangenaam kleed om te dragen, voelt super zacht aan.  Niet te lang, niet te kort, gewoon perfect.
Ook dit kleedje kan je perfect op 2 manieren dragen, chiquer aangekleed maar ik draag het liefst met witte sneakers en een jeans-vestje, lekker sportief.

Dit zijn mijn 5 lievelingsstukken van Astid Black Label maar volgende zaken hangen ook nog in mijn kast :


Deze hangt nog niet in mijn kast maar staat wel op mijn verlanglijstje.
Een zwarte gilet / kimono, prachtig toch?


Het is natuurlijk duidelijk dat ik ook wel van zwarte kledij hou.  Astrid maakt ook wel gekleurde kledij maar de meerderheid is zwarte kledij.  Qua stijl kan ze mij ook bekoren met zowel chiquere als sportieve kledij.
Ook blij dat een Belgisch label het zo goed doet.

Astrid, maak nog héél wat collecties want ik ben fan!

Welke merk dragen jullie zoal?
Toon mij gerust jouw lievelingsoutfit.

Tot schrijfs,

Pascale x

#fashion #astridblacklabel #zeb #clothes #littleblackdress #astridbryan #astridcoppens #astridnuyens #blacklabel #black #label #fashionista #fashionblogger

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home-made Limoncello, een origineel en persoonlijk cadeautje!

In mijn vorig artikel konden jullie tips vinden over het dekken van een mooie kersttafel. Eén van de tips was een huisgemaakte tractie op tafel presenteren. Ik kies ervoor om jullie vandaag uit te leggen hoe jullie een lekkere huisgemaakte Limoncello kunnen aanbieden. Ingrediënten :  5 bio citroenen 400 gr suiker 1/2l water 1/2l alcohol 94° Stap 1 :  Was de citroenen. Schil ze daarna met een dunschiller  (probeer het wit vliesje te vermijden, dit maakt de limoncello bitter) Stap 2 :  Leg de citroenschillen samen met enkele schijfjes citroen in een pot, overgiet met de alcohol en sluit af. Laat de pot gedurende een week rusten. Stap 3 :  Na een week bereid je met het water en de suiker een siroop. Breng aan de kook, laat 5 minuten koken en laat dan afkoelen. Giet de siroop bij de ondertussen volledig geel geworden alcohol en zeef. Giet in fles(sen) en bewaar nog minstens 5 weken op een koele plaats. Daarna kan je van

Een week lang alle dagen een Chef aan tafel...

Koken is één van mijn passies en vorige week bracht ik alle dagen een Chef aan tafel. Er zijn tegenwoordig heel wat Chefs die boeken uitbrengen over klassieke, gezonde, gemakkelijke, snelle,... recepten. Ik koos voor boeken dat in mijn kast liggen en dit is een vrij breed gamma.  Ik kook vooral klassiek maar probeer toch regelmatig een gezonde touch in mijn menu te brengen. De genodigde Chefs waren deze week : Hemsley and Hemsley : de zusjes Jasmine en Melissa zijn 2 Britse meisjes die ons gezond, lekker en gemakkelijk leren koken.  De kookboeken van de zusjes zijn een echte aanrader, mooie foto's, duidelijke uitleg en aangename tips.  Het leuke is dat je alles makkelijk kan maken en de ingrediënten gemakkelijk terugvindt in de supermarkt. Jamie Oliver : aka "The Naked Chef" , wie zag hem nog niet op TV verschijnen.  Een leuke, eenvoudige sympathieke jonge man die ons steeds opnieuw kan doen watertanden.  Ook hij toont ons aan dat koken niet moeilijk hoe

Mijn 5 lievelingsseries

Na een pol op instagram hebben jullie beslist, deze maand willen jullie weten wat mijn 5 lievelingsseries zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat het moeilijker is dan verwacht om er maar 5 uit te kiezen. Zo heb ik bvb series waar ik in mijn jeugd heel vaak naar keek en zijn er de hedendaagse series. Daarom zal ik mijn top 5 in tweevoud opgeven 😊 Graag begin ik met de hedendaagse series (series na 2000):  5. Breaking Bad: Wie heeft het verhaal van Walter White niet gevolgd?  Eén van de meest bekeken series op netflix en volgens mij ook de beste serie van de laatste jaren.  Deze staat welverdiend op de 5de plaats in mij lijstje. De serie liep maar liefst 5 seizoenen met een totaal van 62 afleveringen.  Als je één van de weinigen bent die de serie nog niet gezien heeft, geloof de hype, het is echt zo goed! Walter White (Bryan Cranston) heeft het moeilijk om financieel rond te komen daarom combineert hij een job als leraar chemie met een part-time job in de carwash.  Op de da